الصفحات

Walcott biedt excuses aan voor fopduik

احدث اجدد واروع واجمل واشيك Walcott biedt excuses aan voor fopduik

Theo Walcott heeft spijt van zijn fopduik in de 1-1 wedstrijd tegen Leeds in de FA Cup. De Arsenal-speler heeft de Engelse voetballiefhebbers gisteren zijn verontschuldiging aangeboden. De val van Walcott zorgde in eerste instantie voor een penalty.

Arbiter Phil Dowd bedacht zich echter na overleg met zijn grensrechter. Niet veel later legde hij de bal alsnog op de stip na een nieuwe overtreding tegen Walcott, die ditmaal opzichtig werd vastgehouden. Cesc Fabregas schoot raak en bezorgde de Londense clubs een replay in Leeds.

"Het was mijn bedoeling een penalty te versieren", gaf Walcott naderhand toe. "Daar heb ik spijt van. Sorry. Ik wil geen speler zijn die van vallen zijn specialiteit maakt. Het was pas de eerste keer dat ik dit deed, heb ik tegen de scheidsrechter gezegd."

...

المشاركات الشائعة